American Names

Jag har kommit på lite roliga saker angående namn.

I min government klass har jag en 'Ally Spence' och en 'Ally Spencer', förstår ni hur förvirrande det är?.. + att vi har en 'Allie Proctor', så många Allie och Ally's där, även fast vi bara kallar Ally Spencer för Ally, dom andra två är Spence och Grace.

Jag känner så ofattbart många som heter, Caitlyn (med lite olika stavningar, Katelyn, Kaitlyn, Caitlyn, Katlyn osv), Josh, Megan, Taylor, Ally, Morgan, Cody, Kayla, ja you name it.

I min Career Ed class och i min förra Psychology klass så har jag en kille som heter Friend, ja han heter 'Friend'. Fick veta det i tisdags, rätt coolt om du frågar mig. Fast han kallas Jacob som är hans mellannamn.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har tankt pa precis samma sak med namnen!! Sjukt manga heter taylor, josh och cody!!! men har heter dom inte caitlyn utan caylin med 1000 olika stavningar (Kealin, kaelyn, caylyn osv.....)

2011-04-08 @ 14:52:19
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0