Diary of a wimpy kid

Liten snabbisuppdatering här. Det är fredag och äntligen helg. En helg jag sett framemot länge, jag ska nämligen bo hos Caitlyn hela helgen, ända tills Måndag då vi inte har skola. Min värdfamilj är i Virginia Beach och Alexa är på dans i Charleston.

På historian började vi kolla på Schindlers List (orkar inte kolla upp korrekt stavning just nu), så det är skönt. Filmen är 3 timmar lång så det borde ta oss ett tag. Minst en vecka. På Government fick vi rösta på en klasskompis som skulle få vara president över klassen i 15 min på tisdag. Vinnaren var Megan för hennes kampanjlöfte var "cupcakes, peperonirolls and zane will bring his guitar and sing for us!". Vem tackar nej till det? Så på tisdag kommer 4th period vara bäst.

Efter skolan åkte jag med Caitlyn, vi slappa lite hemma innan vi, hela familjen åkte till köpcentret. Köpte stor pizza som vi alla delade på och sen gick vi på Bio. Vart Diary of a wimpy kid 2, hur sjukt rolig som helst. Jag trodde den skulle vara tråkig men jag grät nästan av skratt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0