OSU dollar

Juste när vi var på resturangen i fredags så kom Kiah tillbaka med pengar (som hon fått från Kristy så de kunde betala maten) och en av våra dollarsedlar var målad på och det stod OSU över hela (Ohio state university) som är football laget som min familj älskar. Lite roligt, det roligaste var ju dock att efter att jag betalat så fick jag tillbaka min växel, och där var samma sedel igen.. haha


hehe.. jag har faktiskt den sparad här hemma, ska nog ta med den hem som ett minne ;)


sen är jag lite pumped för vädret i veckan ;) om man bortser från åskan och regnet!

Och till alla er som frågat om en cheervideo från våran tävling, vi fick en CD nu i helgen, om det finns någon möjlighet att få över den så ska jag försöka. :) annars skulle min kompis mamma ha filmat i helgen men hennes kamera var för full.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0