easter dinner and a suitcase

Idag var det dags för Easter Dinner med hela Haynes family. Som vanligt var det massa mat som gällde och massa människor. Vi åt lite och sen åkte vi allihopa till kyrkan. Träffade Caitlyn där och först satt vi och lyssnade på en i kyrkan som pratade om något, sen var det dags för barnen att gå ut och leka olika lekar och sånt annat roligt. Jag och caitlyn gick runt, kollade på dom söta kaninungarna som fanns där och så vidare. Vi stannade inte så länge men alla med småbarn stannade för "äggletningen". Vi åkte tillbaka till Patti och Richard Haynes och det blev lite efterätt, tårta osv. Började mina donationer för Relay for life (cancer) för skolan. På sådär en timme fick jag ihop 90 dollar + att kristy och en annan ska ge mig pengar imorgon. Så ja så bra gick det för mig, haha himla lätt att få ihop pengar.

När vi åkte därifrån så åkte vi hem och jag packade ner mina saker jag ska skicka hem med mina föräldrar, herregud väskan är proppfull fast den väger bara 15 kg. Så vi åkte till TJ Maxx och köpte en ny resväska till mig så att jag får plats med mer saker i den. Skönt skönt, sen ska jag köpa sånadär resväskspåsar, man lägger ner massa kläder och sen stänger man den och i ett litet hål så suger man ut all luft med en dammsugare, påsen blir helt seriöst hälften så stor efteråt. Saving space right there. :)


sådär ser det ut när man sugit ur all luft.. :)

Nu kollar jag på Harry Potter halvblodsprinsen och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: fridaj

sv: okej vad skönt att höra, jag blir bara mer taggad på att åka:D nää, att säga hejdå är verkligen inte det roligaste man kan göra!! Jo jag fick svar på mina frågor om klädproblem haha. Okej tack, det ska jag komma ihåg:) jag kommer säkert ha flera frågor innan den 2 augusti då jag åker iväg! btw, den där påsen som man suger ut luften ur måste ju vara toppen :D

2011-04-24 @ 17:18:12
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0