Måndag 25 april

Måndag igen, kan ju nämna att jag var allmänt förvirrad i natt. Jag vaknade upp och tänkte gå ner och ta en dusch i tron om att klockan var 6, så går jag ner och någon är redan inne och tar en dusch. Så jag väntar typ 10 min och när personen inte kommer ut så tänker jag : men jaha, jaja jag går väl upp en stund då.. Så kommer jag upp, kollar klockan så att jag inte ska bli försenad, och då ser jag att klockan är 2.20.. Underbart, så ja jag somnade om igen.

Skolan gick ju bra, lämnade in min Relay For Life grej, jag fick ihop 110 dollar (660 kr ca) rätt duktigt då jag såg att någon fått ihop 5 dollar. Till min lycka så hade vi vikarie på historian och han pratade bort hela lektionen så inget test blev det. På government fortsatte vi med dom uppgifter vi gjort nu i sådär en veckas tid och det är rätt chill.

Fick en massa snälla kommentarer av folk om min nya frisyr och det var ju snällt tycker jag. På engelskan körde vi lite review på allt inför testet imorgon. Jag kommer ha ASVAB-test i ett par timmar imorgon (obligatoriskt för alla som tar Career Ed.) där jag i princip bara behöver skriva mitt namn och inget mer då resultatet kvittar men ändå, och sen direkt efter har jag mitt engelska test.. surt.

Efter skolan hade jag revue practice, det är så galet varmt inne i aulan. Det är ju rätt varmt ute nu och tänk er då i en aula utan air conditioning och ca 20 pers som dansar och sjunger .. ja det blir lite svettigt. Jag blev klar med min engelska uppsats också. Har tack och lov inte så mycket läxor så det är ju superskönt om du frågar mig. Med tanke på att jag inte kommer ha internet under hela veckan i florida, eller jo för 10 dollar om dagen, orka betala det liksom..

Nu packa, sen chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0