monday monday,

Måndag igen, vaknade och det var supervarmt ute. eller sådär så när man går utanför dörren så känner man absolut ingen skillnad mellan inomhus och utomhus. Bestämde mig ändå för att ha på mig jeans då det skulle regna, vilket jag senare skulle tacka mig själv för. Storm och regn här, som någon sa "welcome to ohio" när jag påpekade att det stormade IGEN.. På idrotten körde vi Archery igen (bågskytte), jag började hur bra som helst, med en mitten träff och resten rätt nära.. Ja, det gick utåt efter det, inte bra.

På historian fick vi våra progress reports och jag har nu 87% i historia. Sedan fick vi två worksheets att jobba på, lite som studyguides för torsdags test över WW2. Mrs. Clark blev arg idag, för Braden sover jämt och ständigt på hennes lektion och hon har flera gånger hällt vatten i hans nacke och flera gånger hotat med att nästa gång är det en hel vattenflaska som gäller, och tro mig hon skulle inte tveka. I alla fall, dryg och dum som han är så sover/ligger han med huvudet på bordet och hon kastar en sådär 1/4 full vattenflaska rakt på honom.. Haha himla roligt för oss andra.

På government satt jag och Lizzy och diskuterade hur jag skulle bli svaret på världsfred, och hur hon om 5 år skulle sitta och säga "jag känner henne, jag gick i samma klass med henne och jag kommer ihåg att hon sa att hon skulle fixa världsfred" haha vi överdrev konversationen så sjukt mycket men det var så himla roligt.. Good times.

Engelskan är så himla rolig just nu då vi läser boken och eftersom vi alla älskar boken (ja dom flesta av oss) så blir det så himla roligt. Under lunchen så gjorde jag ett litet Penny-tower av alla pennies jag hade.. Ja, jag hade ca 40 stycken + 2 dimes (10 cents).


haha ja, har man tråkigt så har man.

På career ed så gick vi igenom lite ACT saker, ACT är ett test som dom flesta college's här i USA har som ett måste. Men eftersom jag inte kommer ta testet så kändes det lite jobbigt att lyssna på. På kören sjöng vi lite som vanligt och gick ut på scenen och dansade våran underbara dans till Vouge. Jag har ingen aning varför Mrs. Nuzum lät den tjejen göra rörelserna för ja.. Inte det bästa, haha även fast jag inte kunnat göra bättre själv, men därför skulle jag inte heller acceptera jobbet.

Efter skolan hade jag revuepractice igen, pointersisters drives me nuuts! Så himla jobbig låt, eller i alla fall en del av den. Footloose däremot är så himla rolig, dels för att vi bara fjantar oss halva tiden och försöker komma på koreografi och det mest blir trams. Typ Nate: "Oh i know, lets do some splits, and toetouches! we can do that the whole song! Oh and we can shimmy!", haha så gör han alla dom där sakerna, så himla roligt.. Underhållande kille dedär.

Sista grejen jag hade var You cant stop the beat, men vi var tvugna att gå till kafeterian för att träna där (ingen aning om varför), så där stod vi i en tom kafeteria och dansade. dom hade flyttat alla bord till väggen antagligen för att underlätta städning + att vi skulle få plats. You cant stop the beat är nog min favoritlåt har så himla roligt när vi dansar.


tom kafeteria..


Haha taylor dansar lite medans bakgrundsdansarna försöker komma på en dans till Johnny's solo.

Nu ska jag sova, så att jag kan komma upp imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0