I would sell my soul for you babe

Har precis haft min första MatteC lektion och lunch.. Vi fick en superlångt dokument med en miljon uppgifter känns det som, som vi ska göra. Det är mest repetition från MatteB med andragradsekvationer. Men ändå jobbigt om man inte haft matte på typ ett år.

Snart snart, så ska jag, Issa och Katha sätta oss på bussen mot Falun för att campa lite med småungarna. Haha har äntligen fått min dator också, bara datoravtalet som ska skrivas på. Så töntigt, lite över en månad tills man är arton och man måste ändå ha föräldrars underskrift, jag förstår ju varför men det är ju så nära. Jag menar om mamma och pappa inte skulle gå med på något och inte vilja skriva under så kan jag ju bara fixa ett nytt om en månad och skriva på det själv. Haha ja, I can't wait.. hej frihet haha.

Tänkte att jag skulle göra min svenska, eller börja lite på den i alla fall.. men Roland har inte skickat den till mig än. Så jag chillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0