no time to update

Har haft fullt upp den här veckan, där av den dåliga uppdateringen.

Började skolan som sagt i måndags, tisdagen spenderade jag och Katha ute i skogen med Camp Helix och gjorde stationer. På onsdagen åkte jag, Issa och Katha till Källviken och övernattade med resten av ettorna på Camp Helix. På torsdag kväll jobbade jag till 23 och igår var vi till en strutsfarm med klassen. Efter skolan gick jag på Thaimassage vilket var helt underbart och sen umgicks jag med Anna och Mia hela kvällen. Som ni ser så fanns det inte mycket tid till att sitta vid datorn, eller ork för den delen.

Ledig idag och imorgon blir det jobb igen, ska nog göra mina läxor senare ikväll.. Ska ju vara klara nu nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha ha ha, in your dreams honey ;) han. är. min. Punkt.

Jag vet! jag dog lite då haha :D

2011-08-27 @ 13:57:28
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0