We were born to make some noise


Så kul har jag och Teresa haft idag på jobbet. haha fy va vi garvade åt det där, och det där var inte ens allt.. Massa utspritt på alla bord. Sen har jag och Teresa i och försig haft allmänt kul i DTn hela dagen. Har stått i 2an nästan hela dagen, själv. Har varit så sjukt mycket hela dagen men det har faktiskt gått väldigt bra. Dom fem första timmarna innan min rast gick galet fort.

Idag blir det läggdags tidigt, dels för att jag känner att jag vill typ dö av utmattning, och sen ska jag upp tidigt imorgon då jag ska in till borlänge till typ 8 för att umgås med Issa. Sen ska jag till körskolan kl 2 och möta upp Linnea för att plugga lite teori, och sen har jag körlektion vid halv 4. När det är klart så ska jag in och lyssna på slutet av teorilektionen med min bror. Och avslutar dagen gör jag hos Julia med lite film! Ska nog bli bra! Kommer inte komma hem förens sent på tisdag, för jag har spelarmöte och träning på tisdag, jag som ska börja spela fotboll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0