Who knows how to love you without being told



Somnade igår när jag kom hem från Lucian, som förresten var sjukt fin. Hittar inga bilder från det och jag kunde inte ta några själv från där jag satt..

Min helg har som sagt varit bra, i fredags efter träningen så åkte jag och Mia till Maserhallen för att kolla på vattenlucian, den var somvanligt rolig och fin. I början var det massa spex och de kastade sig från femman osv för att skvätta ner publiken, medans i slutet var det själva lucian som gällde.

Och lördag-söndag har jag spenderat på jobbet. Jobbade 10-17 på lördagen och gick och la mig nästan på en gång när jag kom hem då jag jobbade 06-16 på söndagen. Långa dagar, men pengar blir det.

Idag var det skola igen, och träning. Träningen var galen, blev helt slut och jag fick bevis på min dåliga kondition. Förhoppningsvis får vi fler såna här träningar så man är i form när säsongen börjar på riktigt. Nu vart det ett lite hastigt inlägg som var ganska virrigt osv, men så är det.

Nu tänker jag vänta på att nästa Gossip Girl avsnitt kommer ut. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0