Frågor? kolla under kategorin

Hejsan.

Får en del kommentarer med frågor som jag redan svarat på. om det är något ni undrar kolla under "svar på kommentarer" dom flesta vanliga frågorna finns där. Men jag uppskattar komplimangen och jag älskar att få kommentarer! :)

Så jag har precis kommit hem från skolan och snart ska jag på gymnastik. På 10 gånger bättre humör nu och jag mår så himla bra. haha vi hade en 2hour delay idag förresten. Så alla lektioner var jätte korta, men skönt det. har inte mycket att berätta, det hände inget speciellt i skolan. Jag antar att jag uppdaterar mer ikväll efter jag kommer hem. eller kanske tar med datorn till gymmet har inte riktigt bestämt mig än..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag kollade lite i den kategorin, men hittade inte den här frågan:

Jag ska åka till Usa nästa år och tänkte prova på cheer. men om man inte har gjort det innan (har dock tränat gymnastik och dans). kan man ändå, typ "söka"? :)

Härlig blogg du har också!

2011-02-10 @ 10:42:41
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja hitta denna fråga :P Kan ju va så att ja missat den, annars;

När börjar och slutar du skoldagarna? Och hur långa e lektionerna och rasterna? :)



2011-02-10 @ 22:13:32
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0