Yay me, 2 låtar i the revue

Sådär ja, resultaten från vår audition är uppe! jag kom med i "Foot Loose" och "Pointer Sisters". Första gruppen är ju såklart låten foot loose där det är både killar och tjejer med, och sen i Pointer Sisters (som är en sång-grupp på riktigt alltså) så kommer en bunt tjejer sjunga någon av deras låtar. Det är dom som sjunger bland annat "I'm so excited". Så himla glad att jag kom med i något!

På historian fick vi ta ett övningstest inför OGT-testet. (Ohio graduation test) Får se hur det gick, hon skulle tydligen inte betygsätta oss på antal rätt utan om vi kunde hålla på 70 min isträck och få klart minst 65 frågor.. Ja jag var lite förvirrad så jag vet inte riktigt hur det gick. För ja, den första delen tog endast 35 min och jag förstod inte att det fanns en till del (man fick lov att starta om..) Så ja.

På government fick vi läsa upp våra lagar och så fick vi rösta och skit. Så gick vi ihop i våra Committee's för att diskutera och komma överens om vad som skulle vara i varje lag. Gick superbra för min grupp (Gay marriage) då både majority och minority hade samma punkter.. Men legalizing marijuana gick ju sämre, herregud, och inte hjälpte det att de hade folk i deras grupp som VÄGRAR ge upp.. haha jag var förvånad att ingen slog ner någon..

Career Ed var tråkigare än någonsin om det nu är möjligt. Vi fick en tidning och ett häfte med frågor. Så skulle vi svara på typ 100 frågor om hur tatueringar påverkar människor, om vi tyckte att det var konst, om vi trodde att det skulle bli mindre eller mer populärt inom de närmsta jag vet inte 20 åren eller så. osv så var det dags för lunch, jag vet inte vad som är fel på mig. Det känns som att jag ska dö av hunger, så jag äter.. men efter att jag ätit så mår jag bara sämre.. Då känns det som att jag ska spy istället. Får hoppas på att det blir bättre.

Mrs. Hukill läste min engelska läxa högt för mig, jag mådde inte alls bra och ville bara spy eller sova eller något.. och jag hatar att lyssna på texten på datorn och det är ju ännu värre att sitta och läsa 15 sidor om man inte ens mår bra. Så snälla hon frågade om hon ville att jag skulle läsa högt, så det blev högläsning för mig och en annan kille. Det var "yellow wallpaper" som faktiskt var riktigt bra. Hon var rätt creepy dock.

Träningen gick bra, det var bara min stuntgrupp som kunde gå upp då knappt någon var här. Och vi spenderade sista timmen till gymnastik/fys.. Och mina armar som redan gjorde ont. Hej träningsvärk och vältränade armar. Så är det med det. Så nu är det bara att sitta och vänta tills Kristy är klar med Non-traveling laget och Alexa med sin dans. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett stort grattis till platsen i revyn! Kram!

2011-02-25 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0