Columbus Ohio

Jag sitter nu i ett hotellrum i Columbus och imorgon är det tävlingsdags!! Glömde helt bort att berätta det för er. Det är jag, Courtney, Kristy, Kiah, Alexa, Katie och Anita i vårt rum och vi har badat i poolen för en liten stund sen. Vi hade en snowday idag igen men dagen spenderades till att packa, åka till banken, och få punktering och i bilen hit.

För alla er som undrar, frågestunden är inte över än ;) Så fråga på!! Tänkte avsluta den efter den här helgen eller så, kommer ändå inte ha tid att svara på dom förens jag kommer hem.

Tänkte bara uppdatera lite fort, för nu blir det sängen och så får vi höras imorgon. Folk från Step Up 3d kommer dit också och har gratis danslektioner också!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på tävlingarna! Puss och kram!

2011-01-29 @ 09:22:51
Postat av: Emma

Hej :) jag har precis fått placering i ohio och jag är rätt så säker att det är i staden Barberton som ligger i nordöstra ohio. Hur är det att bo i ohio? Hur är naturen och vädret? Hur är människorna? Är dom supertroende? Är det lantligt? Har du vart i närheten av barberton? Hehe många fråger men man är ju lite nyfiken :D ha det bra!! :)

2011-01-30 @ 10:21:30
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

aaah! fett tungt att ha lektioner med dansarna från step up 3D!! :D men jag trodde filmen hette street dance 3D, eller finns det en till? ;) hehe

2011-01-30 @ 21:12:52
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0