Competition day 2

Nu har jag precis kommit hem från Columbus, det kommer bli en sådär 5 timmar sömn inatt och imorgon har jag finals i Engelska! YAY

Dagens tävling gick ännu bättre, vi hade INGA penalty's = felfritt program! Första dagen hade vi våran olagliga sekvens i pyramiden och en touchdown (när någon gör gymnastik och ramlar, nuddar knäna eller händerna i backen efter att ha avslutat), så vi tyckte att vi gjort HUR bra som helst. Igår var vi 200delar från Andra plats. Så kom prisutdelningen och vi kom SIST.. 4de plats. Är inte det sjukt? Ett felfritt program och ett nästan perfekt och vi kommer SIST??? Usch jag var så förbannad, jag grät till och med. Det var hemskt. Av denna anledningen har jag inte heller några bilder från idag haha, inte på humör alls. Tiffany gav mig dock lite Twix och det blev bättre, såklart. Vi kollade på alla andra lag, vårat Mini's lag kom 3a eller 2a tror jag, junior level 4 kom 2a, Senior Level 4 kom tvåa och det gjorde även vårat senior 5 lag. Jag tycker att mitt lag förtjänat en andra plats med, och det gjorde även Kristy.. Inte roligt.

Jag köpte med mig en fotoram hem som det står CHEER på och i bokstäverna så kan man sätta in bilder, så jag ska fixa bilder på alla mina närmsta kompisar här borta och sätta in dom där och hänga upp hemma i sverige. Köpte även lite stickers till min framtida Scrapbook om mitt år här borta, med lite Cheer inspiration.


Ramen


Mina scrapbook stickers!

Vi satt där från 9.00 - 21.00. Alexa dansade igen och vi kollade på dans-prisutdelningen också. Alexa hade högsta poängen av alla individuella dansare (ingen var i samma klass som henne så hon kom automatiskt 1a ändå. haha). Vi packade in grejerna i bilen och så åkte vi till Steak n' shake för att äta lite mat. Blev en cheeseburgare och en supergod milkshake. Så spenderade vi hela bilresan med att skicka frågor till Cha Cha (lite som vårat 118118), rätt underhållande. Visste ni att det skulle ta ungefär 107 dagar att simma från Irland till USA? Nej men nu vet ni.

Nu blir det sängen och imorgon ska jag svara på frågor! ;) Nightynight

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

tråkigt med fjärde platsen!



men haha vad random det där med simningen..;)

2011-01-31 @ 21:34:00
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0