cranberrybread

Godmorgon.

Anledningen till att jag inte hade några bilder att visa var för att jag glömde min kamera och det känns dumt att sitta och ta kort på saker när man sitter bland folk man aldrig träffat. Fast dom tyckte ju att jag var rätt B.A (bad-ass). Nu har jag i alla fall ätit frukost, det blev cranberry-bread som förövrigt är det godaste jag ätit på länge och varm choklad. Så jag ska fixa receptet så att jag kan göra det hemma när jag kommer hem. För det var så galet gott, och det sjuka var att hade man strawberry-creamcheese på så vart det ännu godare. Sen när är tranbär och jordgubbar gott tillsammans liksom?


fast vårat var rosa innuti.

Jag tror det är dags för Kiah att åka snart, att flytta till sitt rum på univeristet. Så att säga hejdå är det väl dags för snart. Jag har inga planer för dagen så det är skönt, kanske kan läsa klart kapitlet till engelskan så att jag ännu en gång ligger före.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst börjar man i skolan när man är 5 år? Går man ut high school när man är 18 eller? :S

2011-01-09 @ 19:33:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: elin

lite frågor! hur säger man pulka / åka pulka på engelska? och du vet märket nike? uttalar dom de "najk" som vi gör eller typ "najkie"

2011-01-09 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0