En lång dag..

Nu är jag hemma från skolan, mår fortfarande inte bra men jag ska i alla fall åka och kolla på träningen ikväll. Våran hösttermin förlängdes ju en vecka på grund av alla våra snowdays förra veckan. Så massa finals påväg, vi får ett takehome test på psykologin = tillgång till bok och allt.., prov i historia, government och engelska. Så det är en del och det är på ALLT vi gjort på hela höstterminen. Good luck with that. Nej men det ska nog gå bra.

Idag skrev jag även upp mig på en "ge-blod-lista", så här ska en nål stickas in i armen på mig och så ska dom suga ut blod.. Jag är inte så pepp, jag är faktiskt livrädd. Dock är det nästa fredag (den 28), frågan är om jag kan göra det. De säger att man presterar sämre i sport i ca en vecka efter och jag har en tävling den helgen. Ska se, annars kommer dom väl ha blodgivar dagar andra gånger också innan jag åker hem. Lite annorlunda, jag menar hur många skolor i sverige har dagar då elever ger blod, tar in konservmat till fattiga, gamla kläder och annat till insamling, evenemang som stödjer cancer osv. Ingen skola jag vet i alla fall.

Så snart kommer nog Kristy och hämtar upp mig och så blir det att sitta på gymmet i ett par timmar, har ju i alla fall lite läxor att slå ihjäl tiden med.. Det regnar för fullt ute just nu, hejdå snön.. Men dom har lovat snö i natt tills på torsdag.. Så hejdå skola? kanske.. haha nej men många oroar sig för att det inte ska bli skola så vi fick alla våra study-guides för finals idag i fall vi inte skulle ha skola. För de kommer inte flytta på finals en gång till. Men nu ska jag dricka lite vatten och vänta på att Kristy ska hämta upp mig.

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Ja det kan jag förstå! Gud så underbart!

Ska helt klart ta och börja läsa din blogg :D Så spännande! :D

2011-01-18 @ 22:26:17
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Jag vet en annan utbytesstudent som skulle donera blod, men reglerna var dom att man inte fick ha bott i Europa mer än fem år, så du kanske slipper, hah a^^

kram på dig!

2011-01-19 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0