Hoarders

Hejsan.

Det är strax dags för mig att sova. Jag har fortfarande ont i halsen och mitt huvud gör ont.. Så jag hoppas på att lite sömn och två huvudvärkstabletter hjälper.

Imorse när vi kom till farmor och farfar så fick vi mat, hamburgare/korv med bröd (hemma gjorda), en jätte god potatisgratäng och SALLAD. Supergott, kusinerna Aubrey, Caleb och Noah + deras kompis Matthew var också där. Jag älskar att vara där, det är så lugnt, man kan bara sitta där framför tv'n i evigheter och bara kolla på football som jag förövrigt inte ens bryr mig i. Deras andra kusin Riley (som är sötast i världen) kom dit också. Lite senare fick vi hemmagjorda brownies med glass och Alexa åkte sedan på dans, så det var jag, Patti&Richard (farföräldrar) och alla barn med föräldrar kvar hemma. Sen åkte alla hem och jag och Patti var kvar hemma, och det är det bästa någonsin tror jag haha. Sitta och kolla på värdelösa tvprogram och bara skratta och kommentera dom. Vi kollade på ett program som handlade om folk som inte kan slänga bort något, och jag menar INGENTING alls.. Dom sparade tomma konservburkar, använt papper, talrikar, kattskit ALLT.. Så himla vidrigt och om någon någonsin klagar på att mitt rum är stökigt så ska jag be dom kolla på det programmet, för mitt rum när det är som värst är nästan kliniskt rent i jämförelse. Hade jag kommit ihåg vad programmet hette hade jag googlat upp en bild och visat. Jag googlar just nu för fullt på allt jag kan komma på.. HOARDERS HETTE DET JU!!



Det här bara 1 av många exempel och varenda rum i huset såg ut sådär.. och köket var VÄRST!

Så det underhöll vi oss med tills vi kom på att vi kanske borde hämta upp Alexa från dansstudion. Vi gjorde det och åkte hem. Väl hemma satte jag och Alexa oss framför våra datorer för att lära oss våra solo/ensamble låtar, gick ju sådär tills vi kom på att vi ville äta något, så vi började göra Macaroni&Cheese. Ja, det blev helt okej och vi spenderade tiden med att kolla på.... EASY A. Mest för att Alexa dödsgärna ville se den. Så nu är min dag slut, jag har ca 20 sidor kvar av min engelska bok att läsa (av läxan då inte hela boken) och sen har jag lite historia att plugga. Så hej pluggdag imorgon. Och nu är det dags för att sova lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0