less accent?

Jag fick en sån komplimang igår på gymmet, vi hade gymnastik och det var någon ny där som jobbade, eller jag har aldrig haft gymnastik med honom. Så sa Amber något om att jag var en utbytesstudent och han bah: really? where are you from? så svarade jag sverige och då sa han: wow, i would've never guessed, your english is really good!

Gör mig superglad då jag i mina öron har fulaste accenten någonsin.. haha så tydligen så låter jag mer och mer amerikansk för varje dag som går, vilket jag absolut inte tackar nej till! :)

Kommentarer
Postat av: Steph

kan du inte spela in en videoblogg på engelska så vi kan få höra? :)



och sen en fråga till frågesunden om det inte är försent: Vet du om livet utanför skolan är som i alla filmer, sådär med fester å sånt där? :P

2011-01-28 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0