Snowday nummer ??

Godmorgon.

Inget engelska prov för mig idag... FÖR...... vi har en snödag IGEN... Hur tråkigt är inte det här? Och glömde historiaboken i skolan gjorde jag också då jag planerade att jobba på det idag i skolan, men så blev det ju inte. Men ska se till att bli klar med Government och Psykologin. Problemet är att historian är det första jag har imorgon, så vi får hoppas på att det inte är en 2hour delay imorgon så att vi har extra help-passet så då kan jag göra klart den då.. Har inte så mycket kvar, ett par frågor bara.

Det blir massa plugg framtills 4 då jag har gymnastik och sen är det plugg igen resten av kvällen i believe. Så uppdatering kanske ni inte ska räkna på men fråga frågor får ni gärna göra HÄR för min frågestund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0