Onsdag

Hejsan

Igår kväll somnade jag kl 6, kände att jag var helt slut och tänkte ta en liten powernap på någon timme.. Ja det hände ju också, vaknade upp kl 11 hade ont i armen då min telefon legat under den, jag såg jättesuddigt då jag fortfarande hade smink och linser i och jag var helt slut. Jag gick upp och tvätta bort sminket och tog ur linserna och la mig i sängen igen.. Nej då hade mitt ansiktstvättande gjort mig pigg så jag kunde inte somna. Jag var inte sådär pigg att jag kunde göra något utan jag var i detdär mellanstadiet när man är för pigg för att somna men aldeles för trött för att göra något. Så jag låg vaken till kl 3. Inte bra

Skoldagen har varit sådär, jag kände mig nästan lite värre idag och att sitta och kolla på folk som spelar basket i typ 1,5 timme var inte något som fick mig att må bättre + att jag efter det skulle sitta och vara T.A för Mrs Hukill i lika lång tid till. På engelskan kollade vi på en scen från boken vi läser. Inte det roligaste men vi slapp ju jobba.

Så jag är i alla fall hemma nu och jag ska göra lite läxor, som med andra ord är att läsa massa i vår bok. Så det ska jag göra nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0