The most amazing day in a long time

Nu är jag hemma igen från en helt underbar kväll med kompisarna. Megan och hennes kille Josh hämtade upp mig runt 4 och vi åkte hem till Megan. Kaylyn kom dit efter ett tag och vi bestämde oss för att åka till Giant Eagle för att köpa chips, läsk och godis för kvällen. Dom två tjejerna är dom roligaste och mest underbara här, litar 110% på dom. När vi köpt allting och åkt hem så satt Leia där och väntade på oss och tillsammans åkte vi till matchen. Helt galet, vi fick lov att parkera nästan längst ner på parkeringen (som är superstor) för att ALLA var på matchen, den var mot Fort Frye och att hitta en plats på läktaren att sitta på .. Det var omöjligt. Slutade med att vi satt på trappen under hela JV matchen. Inför Varsity matchen så gick ett par killar och målade sig igen, så vi tog deras platser. Under Varsity matcherna så står hela student section upp så det var enklare att få plats. Matchen var jätte bra och intensiv men det slutade såklart med en vinst till Warriors ;) Efter matchen stannade vi kvar ett tag och tog lite kort och pratade med folk, rätt många skulle ut och åka pulka på skolgården men vi hade inga kläder för det så vi åkte hem istället.





Det står I <3 U men det syns inte så bra.. Megans jacka är den mysigaste någonsin.. och väldigt rolig att "rita" på ;)


And the winners are... THE WARRIORSS!! :) haha






Efter matchen åkte vi som sagt hem, Kaylyn hade med sig ca 20 filmer och det var jag, hon, Megan, Elizabeth, Brandie och Leia där. Vi kollade på The Box som är så himla skum och lite creepy, sen var alla för lata för att sätta i en ny film så vi låg och pratade och kollade på tv. Det roligaste med High School är att det är alltid något som händer så det finns ALLTID något att prata om, eller någon ;) Vi somnade runt 3 och när jag vaknade hade Elizabeth åkt hem (skulle till kyrkan), Leia satt uppe och åt frukost och de andra låg och pratade. Vi gick upp och åt frukost, french toast och bacon. Sen var det dags för Brandie att åka hem och till slut åkte även Kaylyn hem. Vi har så himla många planer hon jag och Megan så det är inte klokt.

Jag och Megan bestämde oss för att göra något, vi åkte och handlade åt hennes föräldrar och hyrde film. Vi snurra runt på Walmart i evigheter och varenda gång vi hittat allt så ringde dom och kom på fler saker dom glömt säga till oss. Vi åkte hem och kollade på film och spelade det beroendeframkallande spelet "words, with friends" på våra Ipods, det är som betapet men på ipoden. Jätte roligt är det, och just nu vinner jag.. Så om någon har en ipod och vill spela, adda Eddaa! Appen är gratis. Sök på Words free och välj första. Allt som krävs är någon att spela med och WiFi.

Hon körde hem mig och jag har sedan dess läst engelskan och spelat Words med Megan.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0