Competition day 1

Dag ett avklarad och det gick hur bra som helst. Vi har nog aldrig gjort så här bra ifrån oss någonsin, alla stunt höll sig uppe, alla gjorde sin gymnastik ALLT var perfekt (minus lite timing här och där). Men så blev våra tränare kallade till dommarna =trubbel. Det visade sig att en del av vår pyramid som vi gjort på 3 tävlingar hittills tydligen var olaglig på Level 2.. Så det ska vi ändra på. En trejde plats utan 4 lag hamnade vi på efter dagens tävling, men vi har ju imorgon också. Alla lag gjorde bra ifrån sig och jag, Tiffany och Courtney umgicks hela dagen. Senare på kvällen så hade Alexa sin danstävlingsgrej, och det gick superbra för henne! :)


2 man


single stunt


Efter vår Tic-Toc i single stuntet :)




Våran lilla illegal del


Slutet på vår pyramid


Coola scenen :)


SUPER TWIX!! haha hela fyra stycken, lycka från min och Tiffanys sida


Senior 5, single stunt tror jag


En del av Alexa's solo, det var hur bra som helst!!

Efter hennes dans gick vi och åt lite mat, jag åt en grekisksallad. sen sprang vi tillbaka för att hinna med The Step Up 3D masterclass. En Hiphop klass med Kendra från Step Up 3D. Det var superroligt.


Svettig och så, bredvid Kendra :)


Courtney och Kendra


Alexa och Kendra :)

Nu ska jag sova, klockan är kvart i 12 och vi ska vara klarpackade, fixade och ha ätit frukost kl halv 9 imorgon! Wish us luck!! :)

Kommentarer
Postat av: Isä

Good luck for to day! Go OVA go!

Missä olet kuvissa? Hienoja kuvia! Taitaa olla kiva kilpailla noissa tiloissa.

2011-01-30 @ 13:15:40
Postat av: Madde

Vilka pyramider får man göra i Lvl1 och lvl2 där borta? :P och vilken gymnastik är det i dom klasserna? :P

2011-01-30 @ 14:01:39
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0