A rainy sunday

Sista jobbpasset på ett tag, som är bestämt i alla fall. Det var så sjukt mycket mer folk idag, först var det helt dött men så blev det mer folk allt eftersom dagen gick. Hampus och hans jobbarkompis kom förbi och åt lite mat innan de skulle till Stockholm och jobba. Annars har allt gått bra, förutom alla människor. Haha men så kan det gå.

Nu sitter jag och tar det lugnt, har precis druckit min specialkaffe, eller det är väl egentligen Sofias men ja. Det är kaffe och donkens mjukglass, HUR gott som helst! Jag vet dock inte om man kan köpa det annars, eller vad det kostar. Men prova det! Imorgon ska jag och Linnea till körskolan och plugga lite, och sen har vi en teorilektion vi tänkte gå på senare på dagen. Så kanske vi stannar och kollar på lite Dalecarlia Cup som börjar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0