Fint väder, och promenader

Har haft en bra dag med sol, bad, glass och kortspel med Anna, Mia och Linnea. Det har varit underbart, förutom att jag svär att det va typ 13 grader i vattnet - termometern eller vad det heter visade dock 23, men jag tror den va sönder.. haha. Sen umgicks jag lite med Issa på kvällen, kollade blandannat på Men in black 2 som är superskum, haha i alla fall alla som är med i den.

Jag började med min nya plan att börja gå varje dag. Jag, mamma och pappa gick 4 km idag och imorgon satsar jag på att ta en 6 km vända. Och så ska jag försöka göra det varje dag. Hej gamla jeans, snart ska jag komma i dig igen! Imorgon har jag även Riskettan kl 8 på morgonen, och det håller på i 4 timmar om jag inte minns helt fel. Och på kvällen får vi lite besök från Cornelia, Johanna och Monica som kommer över på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0