Sista lediga dagen innan nästa vecka

Bloggläsare vart är ni? haha det är väldigt tyst om er, och ni blir färre.

Nu till något annat dock, jag fick papperna från transportstyrelsen idag och har fyllt i dom så mycket jag kan, ja allt utom ögonundersökningsdelen. Måste kanske göra en ny synundersökning om det inte räcker med den gamla jag redan gjort. Sen ska vi alldeles strax åka in till stan, jag ska kolla på mobiler och så ska vi väl svänga in vid optikern och fråga.

Det här är min sista lediga dag innan måndag. Så det blir jobbjobbjobb i helgen. Mitt 9 timmars pass på Lördagen ändrades dock till ett 6 timmars, så det är ju lite skönare men ändå. Nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0