Dalecarlia cup och körskolan

Så idag har jag umgåtts med min bror, och vi har gått ner till sportfältet där Dalecarlia cup spelas just nu (fotbolls cup här i borlänge) helt galet med folk. Men ja, vi kollade på Johannas match och stod ute i regnet i våra kläder som var shorts och typ en tshirt.. Det var iskallt då vinden blåste jättemycket. Det sorgliga är att jag för en gångs skulle hade lagt ner tid och fixat håret imorse, jag fixar annars aldrig håret. På sin höjd borstar jag det liksom, nu hade jag tretångat, haft i saltvatten spray och satt upp luggen.. Ja helt i onödan. Ska nog inte lägga ner tid på håret, för då regnar det ju ändå bara. Så efter matchen mötte vi upp Linnea (jag typ sitter ihop med henne nu förtiden känns det som) och vi gick först hem till Kalle, bytte om och sen till körskolan. Roligaste är att hans kläder passar mig, alltså storleksmässigt, är ju inte nödvändigtvis snygg i dom.

På körskolan gjorde jag vägmärkestesten igen och det gick 100 gånger bättre, och Kalle skrev in sig. Så stack vi tre till American Take away och åt lite pizza innan vi sa hejdå till Kalle och rusade till körskolan igen (över vägen) för att gå på teorilektion nummer 2. Tjejen som föreläste den här gången var mycket bättre än han igår. När jag väl kom hem så däckade jag i sängen i två timmar, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0