I hedemora

Har haft en helt underbar kväll i Hedemora hos Issa. Åkte dit runt 4 och vi fixade oss lite och så vidare, så kom alla och vi hade bara så galet roligt, umgicks, pratade, skrattade, hade allmänt roligt. Det var jätteroligt att få träffa alla Issas kompisar som hon pratat om så mycket, + att få träffa Ellinore, Katha, Vicci och Jessica igen, sist var väl i.. typ 9an kanske? Så det var skönt, och kändes så roligt att få lära känna dom bättre. Katha börjar ju på Helix med mig och Issa till hösten och det är jag väldigt pepp över.


Rebecca och Issa är läskigtlika, jag tog fel på dom hela kvällen..


Fina Jessica och Ellinore




Fina Vicci och Jessica


Fina Ellinore och Issa

Insåg att jag inte hade någon bild på Katha eller en ordentlig bild på Rebecca.

Ikväll blir det chillkväll, för jag har köpt lösgodis för första gången sen.. April tror jag och då kom mamma med lösgodis till USA. Shit vad tiden har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0