ear cuff

Imorse vaknade vi och städade upp det sista vi inte orkat igår och sen åkte jag med Linnea hem till henne. Hennes familj bjöd mig på mat och sen åkte vi ner till Kupolen och gick runt där lite. Hittade en söt Ear cuff som jag köpte och sen blev det milkshake/glass på Donken, träffa Martin och sen gå till stan.


Har inte kommit på hur jag ska ha den för att de ska se som snyggast ut, förslag?


Letar smycken som jag kan ha på Peace&Love nästa vecka, går INTE så bra. Smider samtidigt planer med Issa om imorgon då vi ska hämta ut banden och sen kanske ska hon sova här, så himla taggad. Har inte träffat henne sen skolavslutningen i ettan och då pratade vi inte ens med varandra. Åhhh, ni vet känslan när man är så glad man knappt kan sitta still? Ja så är jag nu.



Kommentarer
Postat av: Carolina

Ok så du blir kvar i borlänge?:-)

2011-06-27 @ 07:22:40
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0