Förbereder.

Godmorgon.

Har spenderat min morgon till att städa mitt rum någolunda i alla fall. Skrivbordet är fortfarande katastrofalt men jag orkar verkligen inte göra något åt det just nu.. Sen har jag, mamma och pappa gjort Mac N' Cheese och sweet tea, även fast jag blev lite besviken på resultatet då jag är van vid hur det SKA smaka.. Men mamma sa att den var god ändå. Anna och Mia skulle komma hit efter tolv någon gång, och hjälpa mig laga mat osv för mor och far lämnar nog mig snart. Så bilder kommer senare och jag lovar att ta bilder. Jag tycker att jag blivit duktigare på det (om man jämför med när jag åkte till USA och min första tid där. haha)

Nu ska jag klä på mig och fortsätta lyssna på Kaylyn's skiva som hon gav mig innan jag åkte. Den är grym!


så snygg är jag nu. Haha känns verkligen som att jag bryr mig om hur jag ser ut inför mina vänner. Det där är förresten tjocktröjan jag lever i när jag är hemma. Så nu ska jag gå och sätta på mig en annan tröja så jag ser lite "förbredd" ut, vill ju inte att det ser ut som att jag precis rullat ur sängen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Såg din kommentar inne på youbetterwork - säger hej här:-)

2011-06-25 @ 16:19:16
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo de är bra - fullt upp :-) själv då?

2011-06-25 @ 21:41:10
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)



Jag har lite frågor om den första interjuven man har med explorius.

Ungefär villka frågor ställer dem? Och hur svårt är det att få åka, eller alltså är det vanligt att få avslag?



Hehe, hoppas du förstod frågorna :p

2011-06-26 @ 16:21:10
Postat av: Carro

Trevligt :-) ska du göra här hemma i sverige nu då? Blir de nån cheerleading?

2011-06-26 @ 20:34:02
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0