Graduation and dance

Godmorgon!

Så himla skönt att kunna sova ut till typ 10-11. Haha kanske inte så länge ändå men jag kan inte sova ut länge om inte rummet är KOLSVART. Och mitt rum blir ju typ ljust så fort solen kommer upp. Men men, det slutade med att jag bestämde mig för att mitt täcke (lakan som jag har som täcke) var för fuktigt så jag använde bara mitt överkast istället. Fungerade ju också, nu av någon anledning så har jag ont i nacken så jag har ingen aning om vad jag gjort i sömnen. haha så ja, Matt's graduation idag så det ska jag väl göra mig iordning för, och sen ett par timmar senare har Alexa en dansuppvisining så det blir mycket idag.

Nu tänkte jag ta och äta lite frukost och försöka komma på vad jag ska ha på mig idag! have a nice one, har hört att ni har fint väder där borta ;)

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

hihi det var galet bra väder idag! :)

2011-06-04 @ 18:16:07
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag vet faktiskt inte riktigt :D Time will tell. Hittills inget spännande i alla fall :)

2011-06-04 @ 20:29:45
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0