I am number four

Tack för tipsen till vad jag kan skriva om. Väldigt uppskattat

Mitt liv här flyter på bra, lite för bra ibland känns det som. Det känns som att jag aldrig åkt och att prata med mina kompisar i USA känns läskigt, det känns så sjukt långt bort nu och att tänka att jag en gång bodde jätte nära alla dom och såg dom varje dag är väldigt svårt att föreställa sig. Jag har umgåtts med Anna hela dagen idag, och enda saken som var annorlunda från innan jag åkte var butikerna i kupolen. Haha, jag har ju cyklat för första gången sen jag åkte till USA och det gick faktiskt väldigt bra, haha jag vet inte vad jag hade förväntat mig. Vi gick runt på Kupolen ett tag tills vi bestämde oss för att åka till Hemmakväll och köpa godis och sen bara krasha hos henne och kolla på film. Blev den nya Harry Potter första delen, gick inte så bra för oss för vi somnade. Vaknade upp av att det var fika och då umgicks vi lite med Annas syster och hennes kille och dotter. Hennes dotter Agnes är vääärldens sötaste, så himla glad hela tiden. Sen vart det att kolla på I am number 4 som jag älskade, + killen är galet snygg. Och sen Pirates of the Caribbean 1. Det har med andra ord varit en jättebra dag.


Alex Pettyfer

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

hehe om du tycker alex pettyfer är snygg hoppas jag att du har sett wild child! ;)

2011-06-23 @ 09:21:25
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0