Favorit vikarien igen

Goddagens.

Här sitter jag, gör lite läxor och pratar med folk. Det är idag den 16 Maj vilket betyder att om EXAKT en månad åker jag hemåt till sverige igen. Helt sjukt vad tiden gått. Bara jag som känner att året flygit iväg?



Dagen har varit bra, Mr Schob var på så sjukt dåligt humör idag. Han skulle berätta om en film vi skulle se, men folk satt och viskade. Så han sa "jaha, nej då blir det ingen film då" , så där jätte argt och jag har aldrig sett honom på det humöret så jag visste inte hur jag skulle reagera. Och så sa han att om folk inte kan vara tysta medans han pratar så blir det ingen film och att vi hade EN chans till. Och nästa person han hörde prata skulle få kvarsittning.. Kan säga att det var knäpptyst efter det.

Vi hade min favorit vikarie Mrs Testerman i engelska (om ni kommer ihåg från när jag hade Psykologi och hon typ skällde ut mig och skrev värsta lappen till Mr Johnson) så ja det var ju... speciellt.

Jag pratade med Mr Leffingwell idag så jag ska få köpa en varisty jacka, känner att det är ett bra minne att ha med sig hem. Fick det fixat att jag fick köpa en även fast jag inte spelat någon sport. Kommer bild när jag köpt den, inte det billigaste man kan köpa kanske. På kören fick vi spela in vi som missat förra tillfället för betyg, ja lågt betyg kommer jag då få i kör. + att Mrs Nuzum inte verkar vara något stort fan av mig längre, haha fråga inte varför.

Nu sitter jag och försöker få ihop min presentation om veterinärer för Career Ed imorgon, den ska vara minst 5.. När jag provläste det så fick jag det till 3.. Så jag har lite kvar att jobba på. Så det ska jag ta tag i nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0