Its friday friday..

Imorse gjorde jag något som imponerade mig riktigt stort. Jag gjorde mig klar på 2 minuter. Haha, jag vaknade upp 7.20 (min buss kommer 7.22) och jag får panik.. Tänkte i alla fall försöka komma med bussen, så jag slänger på mig kläderna, tar med mig smink och linser till skolan och springer ut till bussen. Haha hann inte ens borsta tänderna. Äckligt, men jag hittade lite tuggummi senare, eller fick tuggummi heter det.

Under första lektionen ropades mitt namn ut i intercomen med massa andra namn som bad oss komma till kafeterian. Så jag gick in i omklädningsrummet igen och bytte om, tog mina saker och gick dit. Där fick jag veta att jag skulle göra klart mitt Engelska ACT test som jag inte hunnit göra klart på lektionen. Jag hade 7 frågor kvar och det tog mig ca 4-5 minuter att göra det, så då fick jag gå tillbaka till idrotten. Bestämde mig för att inte byta om dock så jag satt och kollade på när mina klasskompisar spelade dodgeball i den 10000 grader varma idrottshallen. Det är illa, vi har ingen AC på skolan så så fort det blir runt 25-30 ute så är det typ 45 grader inne i skolan.

I övrigt har min dag varit riktigt bra, fick se Revue-bilderna idag och ja jag fann ingen av mig som jag gillade. Hur kommer det sig att man ALLTID gör en rolig min på alla bilder? Så nu är jag hemma och jag är så galet glad att det är helg, har inga planer för helgen as far as i know, så vi får väl se vad som hittas på.


hah en av dom fyra fantastiskt söta bilderna från våra photobooth vi hade på balen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0