Cheesecake factory and the zoo

Lördag och jag har spenderat den otroligt varma dagen i Columbus med Caitlyns familj och vi har gått på Zoo och ätit på den mest AMAZING resturangen ever, Cheesecake factory. Här kommer lite bilder för att sammanfatta dagen.


Liten orm.


Gigantisk sköldpadda





någon konstig zebra,hästliknande sak.. hah





Superstora fladdermöss


jag kände mig som hemma. för alla vet ju att vi har isbjörnar i sverige.. ;)


Zane, Ryan, Caitlyn och jag. Återigen ser det ut som att jag har noll byxor på mig..



jag , min gigantiska alfredo with chicken. och min superstora sked., jag åt typ halva, så galet stor.


Efterätt, cheesecake med fresh strawberries


hej jag heter edda, jag är så mätt att jag tror att jag ska spy.

Nu sova. Natttt

Kommentarer
Postat av: Isä

Om det konstiga djuret hade varit en zebra hade den nog varit konstig men om det hade varit en okapi hade den varit helt normal. :) Släkt med giraff.

Stora fladdermöss = flygande hundar

2011-05-22 @ 09:47:02
Postat av: Isä vielä

Ser gott ut med cheesecake!

2011-05-22 @ 09:48:14
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Om alfredon var stor var ju cheesecaken oroväckande enorm :D Ser ljuuuuvligt ut!

2011-05-22 @ 23:01:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0