Belpre Animal Clinic

Hejsan, såg att blogg.se äntligen tänkte börja fungera igen. haha det har ju inte gått att uppdatera inlägg på länge nu.

Kom hem från skolan för ett tag sedan och jag har äntligen skaffat mig ett ställe att praoa på för en dag. Eller ja jobshadowing på engelska. Det blir hos en veterinär och som jag förstod det så ska jag få kolla på eller hjälpa till med opperationer, alltså inte själva opperationen men typ assistera if that makes sense. Ja jag vet inte helt än men det får jag nog reda på. Så ja det ska bli kul, får se om det är något jag skulle vilja jobba med.


Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

sv: tack! :)



Jodå bara bra här med :D

2011-05-10 @ 08:42:56
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0