Katana UF

Nu har jag varit lite pysseltant och stickat, kollat på bingolotto (vad hände där?) och pysslat ihop lite armband som jag ska ge bort antagligen i julklapp. Sen har jag kommit på vad jag ska sälja i jul på någon julmarknad, muggvärmare eller vad dom heter. Superfint och praktiskt måste jag säga, så nu blir det att sticka.



Jag och Katha har även registrerat vårat UF nu, Katana UF och nu är det bara en massa material som ska köpas hem och sen blir det att börja göra smycken för fullt. Ni kan ju kika in på bloggen jag länkade för att se hur det går för oss. Den skapades idag och är alltså därför inte speciellt fixad. Men det kommer.

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Tack! Det hoppas jag att det kommer :)

Jag ska tatuera in "Love Yourself" på armen, haha vet inte vad det heter, men på där bicepsmuskeln är. Haha. Såg att du hade tatuerat dig nyligen, jättefint! O diggar din header! Kramar :)

2011-11-18 @ 00:32:42
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0