Tell us that its different now, you're up to no good.

Filmen igår var sjukt bra, kan knappt vänta på nästa del. Breaking dawn var min favoritbok av de fyra böckerna så att jag älskade filmen igår var ingen överraskning. Såg precis att Style by Tyra hade 50-90% rea + fri frakt så det blir att handla lite där, blir även lite julklappar (saker mina kompisar sagt att dom vill ha därifrån). Ska försöka att inte spendera så mycket på julklappar i år och försöka hålla det ganska enkelt. Det är det jag först och främst ska spendera min lön på, annars kommer det inte räcka.
Jag vill fortfarande ha klänningen från H&M samt köpa lite löshår att sätta i, så om någon vill ge mig ett par tusen så skulle jag vara överlycklig. Men nu ska jag sluta drömma mig bort och ha lite historia istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0