Huvudstaden

Har haft en grym helg i Stockholm med tre underbara tjejer. När vi kom dit så började vi gå mot lägenheten vilket visade sig vara sådär 2 km bort, och jag hade en skittung väska utan axelrem så jag höll verkligen på att avlida. När vi väl kommit fram och slängt av oss grejerna så sprang vi ner på gatan utanför till bussen som skulle ta oss till Sveabowling. Där bowlade vi med andra utbytesstudenter i några timmar innan lite mingel och prisutdelning. Jag kom hör och häpna TVÅA, inte illa måste jag säga så det kommer väl hem lite biobiljetter snart. Sen fick vi ett diplom för vårat utbytesår och när vi tog emot det så skulle vi ställa oss och säga vart vi varit (stat eller land om det inte var usa) samt bästa minne. Träffade på Jenny och Sofie som jag åkte till New York med och det var sjukt roligt, och senare så kom även Lovisa och sa hej.



När det var slut så drog vi ihop ett gäng på 11 personer som tillsammans gick och åt på Texas Longhorn på Stureplan. Haha vi hade den absolut roligaste servitören, han var bög och det va bara två killar med oss. Så han började typ ragga på en av dom. Haha, så när han kom upp med vatten till oss så bjöd han honom på ett glas vin, sen senare shota dom tillsammans. Haha en annan tjej fick också en drink. Han berätta även att han aldrig går ut på krogen med mindre än 3000kr kontant, helt galet.


Lisa, jag och Lovisa på Texas longhorn ♥

Lisa, Josefin och Axel

Filip med sitt vinglas som han blev bjuden på. Haha

Hela gänget :) har tagit bort röda ögon med detdär gula blänket vill inte försvinna..

Filip och servitören. haha

Sedan mötte vi upp Matilda för att gå tillbaka till lägenheten, nu var vi dock bara 7 kvar. Så fixade vi oss lite innan vi sedan drog ut på krogen, till Viper Room. Två lämnade oss för de skulle hem så jag, Lisa,Lisa,Josefin och Matilda gick in och hade sjukt kul. Träffade massa roliga människor och det var bara allmänt grymt. Så det blir fler gånger i Stockholm måste jag säga.

Tåget gick rätt tidigt idag och slitna som vi var tog vi bussen från lägenheten till centralen och vi somnade nästan på en gång när vi satt oss på tåget.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Iiih det var så roligt!! :D Jag röstar på utgång i huvudstaden snart igen (eller hemma hör i brist på annat)!! Så sjukt många roliga grejer som hände inom loppet av ett dygn, haha vi var effektiva ;)

2011-12-03 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0