It's my party, I dance if I want to

Nu har min sista dag som 17 äntligen börjat. Känns jääkligt bra måste jag säga. Rätt chill dag i skolan också, tre ibarb irad, sen att jag har ett svenska prov var kanske mindre roligt. Efter skolan sen blir det manöverbana, och sen ska jag och Mia åka och simma. Måste hem och städa också, så slipper jag göra det senare.
Jag har så mycket jag känner att jag måste göra här i skolan men det är ju iprincip omöjligt då jag behöver hjälp av läraren i just det ämnet. Men det löser sig, ska göra klart historia collaget nästa lektion och sen ska jag försöka få klart antingen biologin eller kemin. Det skulle vara så skönt att bara få bli klar med allt, 5 uppgifter kvar just nu plus plugg till en massa prov för jag har 6 prov fram tills v.42..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0