Like a fool for fire I fall, with my pride and all

Godmorgon!

Har haft en grym helg med min älsklingstjej Issa. Tagit massor med kort, lyssnat på musik, gossip girl, ätit mat, köpt godis i en superfin burk, härjat i Falun med Cornelia, sprungit runt med massa folk och bara haft det allmänt roligt. Nu om några timmar har jag en fotbollsmatch och sen ska jag åka hem till Tara och fira henne på sin födelsedag.


En av många bilder vi tog, fler kommer senare.

Som ni ser så håller jag på med en ny design också, får inte bakgrunden att sammarbeta, så det får se ut som det gör just nu. Under construction..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt lösögonfransarna du hade? :)

2011-09-06 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0