Sjukling

Onödig skoldag, åkte dit åt lite lunch, satte mig på ett ibarb för att göra absolut ingenting (måla och musik), sen svenska då jag mådde sämre och sämre, halsen gjorde ont och det var bara allmänt jobbigt sådär "nej nu kommer jag bli sjuk vilken sekund som helst" jobbigt. Försökte starta på sociolekt-"uppsatsen" utan motivation och ork, pratade med pappa om att åka hem, ringde jobbet på rasten och sjukanmälde mig. Sen började engelskan, läste engelska texten och han NÄSTAN klart med den, har en sida kvar. Sen kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem så la jag mig och sov på en gång. Mår inte bra alls måste jag säga, och det är superduper tråkigt att behöva säga till fotbollen att jag inte kan spela match, säsongens sista match..

Nu tänkte jag kolla på någon film, eller gossip girl eller något. Risken finns dock att jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0