Äntligen fredag igen

Godmorgon.

Har precis kommit hem från Idrotten och lite Hjärt och Lungräddning. Vet inte hur många gånger jag gjort det nu, men jag antar att det är bra att repetera så att man kan det. Det är i alla fall 20 minuter kvar tills vi börjar matten så vi kom hem en sväng för att äta lite och hämta matte grejerna. Ska fråga om jag kan skriva prov idag så jag blir av med det och kan börja på Kapitel 4 nästa vecka.

Fredagar är alltid den västa skoldagen, först matte och sedan 3 timmar fysik direkt efter det. Inte precis så man vill avsluta en skolvecka, men äh två månader till så är det slut sen.

Nu ska jag boka ett utvecklingsamtal och sen ska vi bege oss mot matten. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha jag såg precis den nya headern! :D

2012-04-20 @ 12:48:59
URL: http://marianylen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0