My hands they were strong, but my knees were far too weak

Nu är jag hemma efter en internetfri helg hos min bror där jag var hundvakt. Issa sov med mig på fredagen och hon som är livrädd för hundar började faktiskt tycka om Sissla och Ninja väldigt mycket. Lite andra roliga saker har även hänt. Jag piercade till exempel mig i fredags, blev den efterlängtade Vertikal Labreten. Den smärtsammaste piercingen jag gjort, men det var så värt det.



Haha Issa tänkte att hon skulle se livrädd ut när Sissla satt så nära henne, men egentligen tyckte hon nog det var rätt mysigt.

Nu tänkte jag packa lite och läsa historia innan det är dags för mig att springa en sväng på kupolen och sen bär det av att mysa med mina fina vänner här i borlänge på Super Bowl kvällen som Hampus anordnat. Och senare åker jag tillbaka till Rättvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0