I need you in my life

Har spenderat iprincip hela dagen i sängen framför film. Blev lite Paranormal Activity 2 igår kväll, 3an idag när vi vaknat och nu kikar jag på lite Gossip girl och Pretty little liars. Tänkte kika på någon mer film men vad det blir vet jag inte.

Imorgon är det dags för en provuppkörning för att se om jag är redo för den riktiga uppkörningen, tänkte även försöka hinna med lite teori också. Vill bli klar med skiten och ha körkortet i handen. Men har en del andra läxor att ta tag i också.. Ska försöka orka med massor imorgon, får se hur det kommer gå dock.

Tanken var att jag skulle bjuda på en bild, men jag fastnar inte på bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0