We all have our story, and this is mine

Halva veckan här i Rättvik har gått, och engelskan idag gick hyfsat. Känner uppenbarligen läraren och eftersom jag och två andra i min klass missade lektionen förra veckan så fick vi göra uppgiften idag istället. Vi skulle göra en For and Against essay och ämnet vi fick var, vargjakt. För det är jag ju så extremt insatt i, tur att Johannes kunde i princip ALLT om ämnet. Aja, det gick väl helt okej. Vi fick uppgiften att förbättra och göra den "perfekt" till nästa vecka, vilket jag inte ser fram emot även fast det va skönt att hon inte krävde att den skulle in idag. Efter lunch fortsatte engelskan och vi fick i uppdrag att läsa en valfri artikel i en engelsk tidning och sen kort sammanfatta det. Jag kände mig redo och visste va jag skulle säga, men när det va min tur så blackoutade jag. Ny klass , och så ska man sammanfatta något på engelska (kanske känns som att jag borde vara van och tycka sånt är enkelt men alla presentationer inför grupp är det värsta jag vet) så det sket sig. haha aja, bättre lycka nästa gång.

Matten var seg, hade samma vikarie och jag blev galet omotiverad utav bara det. Men efter det gick vi i alla fall och simmade i någon timme så det vart lite bättre. På vägen hem gick vi förbi Statoil för lite lösgodis såhär på lill lördag och allt. Haha, nu har vi suttit framför i soffan framför tvn i ett par timmar och bara gjort absolut ingenting. Som det ska med andra ord.

Imorgon har Loman bestämt att vi ska simma istället för att ha Kretslopps lektionen, även fast han är sjuk. Inte okej, men massa simmande blir det ju i alla fall. Och Linnea lämnar mig innan lunch för att åka hem, så ska sova själv en natt haha. Men det ska nog gå bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0