Didn't seem to mean a thing

Sådär, en lång dag senare så sitter jag äntligen hemma igen och snart är det väl läggdags igen eftersom imorgon kommer bli minst lika lång. Jobbade mellan 8 och 15 vilket gick bra och sedan åkte jag in till Borlänge och gick på Kupolen med Linnea ett tag. :) Skönt att umgås med henne igen, det var sjukt länge sen.

Har blivit lite småsugen på en ny tatuering, eller ja jag är väl sugen på ett större projekt men en del av det, en början har jag börjat fundera lite på. Vad och vart osv säger jag inte då jag måste fundera vidare och jag vet inte om jag ska eller inte. Det visar sig. Lite kluven atm men jag ska nog komma på något. Men nu blir det någon film och så sovdags. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0