Welcome 2012

Hej bloggen. Gott nytt år! Nu är det äntligen 2012 och det känns som att det är dags för en ny start. Jag och mina kära vänner åkte hem till Hampus igår och firade det nya året, blev en del missförstånd och grannen börja bråka och polisen kom och helvete. Som tur var så vart ingen av oss inblandad.


Jag och mina två fina tjejer Anna och Mia igår kväll!

Nu sitter jag här i min Ziperall och tar det lugnt, om 2,5 timme så ska jag åka iväg till jobbet och slita så tänkte att jag skulle vila upp mig lite tills dess. Och snöat har det också gjort, när hände det liksom? Igår var det helt grönt ute och nu är det kritvitt. Nej nu ska jag hämta en mandarin och lite vatten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0