Left me here for all these days and ripped apart my pride

Tottie släppte oss nästan en timme tidigare, redovisningarna gick snabbare än väntat och han hade inget annat planerat. Vi utnyttjade detta genom att gå till djurhuset och rengöra vår pump till fiskarna. Svamparna i pumpen ska vara lite gulvita, våra var mörkbruna.. haha + att det fanns en del som inte var rätt insatt, bitarna som skulle ligga löst i en liten ask låg fortfarande i sin påse.. haha dåligt. Hon som hade satt ihop pumparna åt oss skrattade och erkände att hon inte visste hur det skulle vara.. haha, så det kanske förklarar varför några av våra fiskar dött. Men det kanske var lika bra att dom gjorde det, vi har ju ca 20 yngel just nu.. Våra fiskar förökar sig som galningar.

Om 10 minuter börjar matten och det blir sista lektionen för dagen, men först ska jag knapra i mig mina baconskivor jag precis stekte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0