Lördag

Godmorgon.

Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Men som sagt hade sista praktikdagen igår och den gick bra. Hade lite kattkastreringar som vanligt på morgonen och sen på eftermiddagen åkte jag och Frida och kolla på en häst som antagligen hade sträckt sig. Inte så händelserik dag, packade mest upp foder och moppa lite när vi inte hade djur där. Kvällen spenderades med mina underbara tjejer.

Idag ska jag städa mitt rum, plugga lite matte och träffa några från klassen så dom kan få plastpåsar som vi tillsammans ska sälja för att få ihop pengar för en klassresa i trean. Har för tillfället 250kg plastpåsar hemma. Efter det kommer Jessica hit och vi ska umgås och kika på melodifestivalen. Har inte sett ett enda avsnitt men nu tyckte Jessica att vi skulle se det, så det får bli så. Och imorgon är det dags för lite Romme och slalom! Kommer bli sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: louissa

HAHAHAH VISSTE ATT JESSICA SKULLE TVINGA DIG ATT SE DET!!! ÅÅÅH SÅ KLOCKRENT!!!!!! ÅH va glad jag blev nu <3

2012-03-10 @ 18:45:42
URL: http://mariamelouissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0