Min första praktikdag avklarad, resultat = ko

Praktiken gick bra, vi var ut till två olika gårdar och kikade på kor. Ganska intressant faktiskt, fick ett par kompisar också.. som spenderade vår tid tillsammans med att slicka på mina händer och försöka äta mina kläder. Kan tala om att jag luktade ko och kobajs ända fram tills nyss när jag tog en dusch. Haha ni skulle sett folket på bussen när jag skulle in till stan igen, folk satt och kollade sig omkring och frågade sina kompisar va fan det var som stank (that would've been me). Haha samma på körskolan, nå killar kollade på mig och viskade nåt till varann, kände mig grymt utpekad. Men jag menar, inte varje dag någon kommer och luktar som en levande ladugård. Hade också kollat.

Satt som sagt på körskolan några timmar med Mia, gick väl sådär. Ska försöka ta mig dit fler dagar den här veckan, helst när jag inte stinker ko. Annars ska jag försöka plugga hemma.

Imorgon är det dags för en ny dag, vad den har att bjuda på vet jag inte än, men ska försöka hitta tid att uppdatera under dagen. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kika på film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0